Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100 Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100 Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100 Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100
Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100
Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100
Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100
Cylinder KTM EXC250 XC-W250 17-21 po regeneracji  66-24R 55430038100
Oryginalny cylinder po regeneracji powłoki Nicasil w firmie Langcourt ( nominał )
Cena:
2399,00PLN
Ilość (szt.):
Dostępność:2 szt.

Oryginalny cylinder zregenerowany w angielskiej firmie Langcourt.

Pasuje do:

KTM
  • KTM 250 EXC TPI 2017

    KTM 250 EXC TPI 2018

    KTM 250 EXC TPI 2019

    KTM 250 EXC TPI 2020

    KTM 250 EXC TPI 2021

    KTM 250 XC-W TPI 2017

    KTM 250 XC-W TPI 2018

    KTM 250 XC-W TPI 2019

    KTM 250 XC-W TPI 2020

    KTM 250 XC-W TPI 2021



Langcourt od 1984 roku zajmuje się regeneracją cylindrów przy użyciu technologii Nicasil.


DLACZEGO TECHNOLOGIA NICASIL:               

  • zwiększona moc
  • lepsze odprowadzanie ciepła
  • kompatybilność z dostępnymi zestawami pierścieni i tłoków
  • zwiększona odporność na ścieranie i zarysowania
  • tańsza naprawa niż nowy cylinder

Nikasil to nazwa handlowa powłoki ceramicznej stosowanej w silnikach spalinowych, głównie w cylindrach. Jest wykonana z niklu, krzemu i węgla, a jej grubość wynosi od 0,02 do 0,1 mm.

Zalety nikasilu

  • Wysoka twardość i odporność na zużycie. Nikasil jest znacznie twardszy niż żeliwo, co oznacza, że może wytrzymać wysokie temperatury i ciśnienia występujące w silniku. Jest to szczególnie ważne w przypadku silników o wysokich obrotach, w których tłok porusza się z dużą prędkością.
  • Dobry przewodnik ciepła. Nikasil jest dobrym przewodnikiem ciepła, co pomaga w odprowadzaniu ciepła z tłoka. Zapobiega to przegrzewaniu się silnika i uszkodzeniu jego elementów.
  • Lepsza ochrona przed korozją. Nikasil jest bardziej odporny na korozję niż żeliwo, co przedłuża żywotność cylindra.

Historia nikasilu

Nikasil został opracowany w latach 60. XX wieku przez firmę Mahle. Początkowo był stosowany w silnikach Wankla, ale szybko stał się popularny w innych typach silników, takich jak silniki benzynowe i wysokoprężne.

Obecnie nikasil jest stosowany w silnikach wielu producentów samochodów i motocykli. Jest to materiał, który zapewnia dobrą wydajność i trwałość, ale należy pamiętać o jego wadach, takich jak wysoka cena i wrażliwość na związki siarki.

 


Jeśli nie znaleźli Państwo pasującego cylindra do swojego motocykla zapraszamy do kontaktu

Masz pytania skontaktuj się z nami 

FORMULARZ KONTAKTOWY:
oryginalne-czesci-zamienne_688327_125-xc_432616_rama_part-title
Ski doo banner


111-racing-race-gear-by-taddy
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich typów plików cookies, w tym cookies statystycznych i reklamowych. Klikając „Odmawiam” wyrażasz zgodę na stosowanie wyłącznie plików cookies niezbędnych do prawidłowego działania strony. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Akceptuję wszystkie