Nuetech zapasowa dętka do systemu Tubliss 19cali
Nuetech zapasowa dętka do systemu Tubliss 19cali
Cena:
129,00PLN

Jeśli szukasz idealnej trakcji (zwłaszcza w hard enduro), to system Tubliss jest Twoim idealnym rozwiązaniem. Proponujemy spróbwać jazdy z tubliss i gwarantujemy najlepszą trakcję na rynku (możesz zatrzymać się na podjeździe i ruszyć bez problemu). Zalety używania Tubliss:-  elimacje dętki- możliwość jazdy na bardzo niskim ciśnieniu w oponie, idealne rozwiązanie dla motocykli enduro- zmniejszenie wagi koła ( przyspieszenie oraz trakcja)- zmniejszenie temperatury wewnątrz opony (ciśnienie i trakcja)- możliwość jazdy po przebiciu opony (Tubliss działa jak zamek, dociska oponę do felgi na całej długości)- Tubliss nie zużywa się jak Mouse.. - znacznie ułatwia zdjęcie opony i jej zmianę- ochrona obręczy: Tubliss trzyma oponę mocno i pewnie, jej boki są sztywne i przyjmują cały impakt uderzenia, nie jak przy dętce wyginają się i odkształcają wraz z nią, przez co można pogiąć obręcz!Co zyskujesz używając tublis: TRAKCJE - jazda na bardzo małym ciśnieniu idealna do jazdy enduro- eliminacja dętki- możliwość jazdy po przebiciu koła nie martwiąc się o obręczTUbliss dociska oponę do obręczy uniemożliwiając jej przesunięcie- możliwość manewrowania ciśnieniem w kole PODWÓJNE KOMORY POWIETRZNE : System Tubliss dzięki zastosowaniu dwóch komór powietrznych zastępuję standardową dętkę. Pierwsza komora to dętka z wysokim ciśnieniem (6,9bar=100 psi), która chroni oraz uszczelnia felgę na całym obwodzie (dętka oraz czerwona guma)Druga komora to po przestrzeń w oponie, która jest szczelna. Drugą komorę można używać na minimalnym ciśnieniu. ZALETY:- możliwość jazdy na niskim ciśnieniu - SUPER TRAKCJA, dzięki której ruszysz z miejsca na stromym podjeździe- możliwość jazdy z przebitą oponą – przebita opona nie stanowi już problemu – z Tubliss możesz nadal jechać- lepsza ochrona felgi niż standardowa dętka – dętka z ciśnieniem 6,9 (100psi) bar chroni felgę w czasie mocnych uderzeń- niższa waga systemu od dętki i mousse – niższa waga systemu powoduje lepsze przyśpieszenie low pressure tire chamber – komora z małym ciśnieniem high pressure – komora z wysokim ciśnieniem 6,9 bar (100 psi)run 0-10 psi------Ciśnienie 0-0,7 bar – poznaj zalety idealnej trakcji
oryginalne-czesci-zamienne_688327_125-xc_432616_rama_part-title
Ski doo banner


111-racing-race-gear-by-taddy